Chorwacja kwatery
Powrót do bornholm.modos.pl [strona główna]
Powrót do bornholm.modos.pl [strona główna]
 | Forum | Rejestracja | Odpowiedz | Szukaj | Stat | | Wybrane tematy: Promy na Bornholm
Bilety promowe Noclegi na Bornholmie Domy wakacyjne, hotele

Forum o Bornholmie / Bornholm / Bornholm motocyklem 1 dzień, ważne pytania
Autor Wiadomość
timo123
Użytkownik
# Napisano: 1 Gru 2014 14:51
Odpowiedz 


Witam w przyszlym roku wybieram sie z kolega motocyklem na Bornholm na 1 dzien z kolobrzegu do nexo.
I mam 1 pytanie . w Cenniku pisze ze motocykl 190 zl i osobno pisze ze cena za osobe 180 zl . Teraz jak to wyglada w cene motocykla jest wliczony kierowca czy musze placic osobno to i to czyl razem 370 zl ? Z motocyklem tak samo jak z autem, wiec prosilbym o odpowiedzenie na to bo to wazne bardzo
Skaly Jons Kapel , dojezdzamy na parking , stamtad idziemy , czy to jest darmowe czy za cos placimy . Allinge , na samej poocy wyspy widac ze sa takie ladne skaly w wodach , , na google maps idzie droga tam z poczatku zwykla szersza , potem sie zweza i widac ze to piach . Czy w takie miejsca mozna wjechac moto ?

Tomek J
Użytkownik
# Napisano: 3 Gru 2014 08:40
Odpowiedz 


Na pierwsze pytanie akurat nie odpowiem, nie płynąłem z Kołobrzegu, ale na logikę biorąc (ryzykownie, wiem) trzeba zapłacić i za siebie, i za moto.

Jons Kapel - nic się nie płaci. Od parkingu krótki spacer przez pole i kawałeczek lasu. Potem duuuużo stromych, drewnianych stopni. Dość urokliwe miejsce, choć przy ładnej pogodzie sporo ludzi (jak na bornholmskie standardy, rzecz jasna).

Allinge - nie wiem, czy mówimy o tej samej ścieżce, ale szlak pieszy prowadzący obok latarni (wpierw asfalt, potem zwykła szeroka ścieżka) i dalej ma zakaz wjazdu.

timo123
Użytkownik
# Napisano: 5 Gru 2014 16:59
Odpowiedz 


Dzieki. Pamietam kiedys dziadek do szwecji plynal z autem to placil tylko za auto ,bo kierowca byl wliczony w cene. Wiec wlasnie nie wiem jak tu wyglada , a na maila mi nie odpisuja ...Jesli 370 zl ,za sama podroz promem, to chyba rezygnuje ;/

Anonimowy
# Napisano: 5 Gru 2014 17:27
Odpowiedz 


to już lepiej dowiedzieć się o cennik przewożnika Unity Line który w okresie letnim ma kursy z międzylądowaniem na Bornholmie. Tylko podróż trwa dłużej i na wyjazd jednodniowy -raczej niemożliwy. Co do przewożnika z Kołobrzegu popularnie nazywanego rzygawką-bo tam wszyscy wymiotuja tak buja to ceny mają kolosalnie wysokie a standart podróży ma wiele do życzenia no i nie zabierają samochodów. Czekam z utęsknieniem kiedy firma Stena Line puści na trasie Gdynia -Ronne jakiś porządny prom zabierający samochody-a ceny akurat oni mają zawsze promocyjne adekwatnie do komfortu podróży jaki zapewniają.

timo123
Użytkownik
# Napisano: 6 Gru 2014 12:34
Odpowiedz 


No mnie akurat auto nie interesuje tylko motocykl. a auto podalem jako przyklad. Bede musial i tak zadzownic sie zapytac co do ceny .A pobyt to tylko jeden dzien . Ja na rzygawki odporny , sie po obiedzie salta robilo i nic nie bylo

AdminForum
Administrator
AdminForum
# Napisano: 8 Gru 2014 08:28
Odpowiedz 


Cena za motocykl 180 zł, cena za 1 osobę 190 zł w przypadku rejsu 1-dniowego,

_______________________
Pozdrawiam :: Kontakt

Anonimowy
# Napisano: 10 Gru 2014 17:40
Odpowiedz 


Dla scislosci nie zawsze zabierzesz motor na prom z Kolobrzegu uzaleznione jest to czy jest miejsce bo na malym pokladzi stoja przyczepki rowerowe a wkazdym rejsie jest co najmniej kilka .jak sie chcesz zalapac na rejs z motorem to musisz z wyprzedzeniem dotyczy to rowniez samochodu z Sassnitz Ja w tym roku zeby plynac z samochodem w polowie lipca i wzaplanowac powrot w tym dniu kiedy chce to milety na prom z Sassnitz kupowalem koniec lutego. Oczywiscie cena 180 zl to za motocykl za osobe placi sie oddzielnie tak samo za rower i przyczepke rowniez . inaczej cena dotycy samochodu w cene przewozu samochodu osobowego jest wliczony przewoz max 5 osob. tylko trzeba pamietac o wysokosci samochodu max -195 cm dlugosc do 6 m ,wysokosc pojazdu jest mierzona z antena ,czy rowerem..Jesli przekroczy trzeba niestety doplacac.W lipcu bylem swiatkiem jak malzenstwo z malym dzieckiem zostalo zatrzymane przed wjazdem na prom z rowerami na dachu a zaplacone mieli tylko samochod wymiary standartowe..Istny horor z tepakami i tak im poszli na reke ze pozwolili przepakowac rowery do samochodu bez doplaty .tylko ze wzgledu na male dziecko .ale tepak nie rozumial ,wygrazal sie co to nie on .i tak mial szczescie ze go niezawrocili ale przestal na parkingu pol godziny w sloncu .tak do wiadomosci plynac na Borncholm trzeba zostawic w domu nasz specjalnosc -kombinatorstwo.Pozdrawiam wybierajacych sie na Bornholm .Naprawde warto Choc jest dosc drogo.

bajker123@inter ia.pl
# Napisano: 11 Gru 2014 16:59
Odpowiedz 


No dzieki. Jak czytalem jakies opinie ludzi ktorzy pojechali tam moto to na prom z kolobrzegu z tydzien predzej rezerwowali i bylo miejsce bez problemu. No ale jak cena za samo przeplyniecie ma mnie wyniesc prawie 400 zl to zrezygnuje z tego ...

Anonimowy
# Napisano: 12 Gru 2014 08:15
Odpowiedz 


Przewiezienie motocykla promem z Kolobrzegu czasami stwarza problemy bo naprawde czasami brak miejsca na Jantarze na ten halasliwy sprzet niemile widziany na Bornholmie .Bo przde wszystkim cenia sobie tam spokoj .A z zakupem biletu przeprawy z motocyklem jest roznie ,jest to uzaleznione od w jakim czasie chcemy plynac .napewno bedzie problem w lipcu i do 20 sierpnia. Wiem cos na ten temat bo korzystam z tej przeprawy wiele razy w roku.A jesli kwota czterysta zl za taka przeprawe to duzo ?mysle ze nie .specjalnie sa takie ceny i malo miejsc aby takiego ustrojstwa nie wozic. na wyspe .bo ludzie cenia sobie spokoj ,Cieszy mnie to ze rezygnujesz .bedzie jednego ,,dawcy narzadow ,,mniej a co za tym idzie spokojniej .Bo znajac polska jazde na motocyklach to tam przypuszczam ze zalapalalbys sie na niejeden wysoki mandat a uwiez mi sa bardzo wysokie na polska kieszen.

bajker123@inter ia.pl
# Napisano: 13 Gru 2014 18:08
Odpowiedz 


Ale ja nic nie napisalem na ciebie, tylko ogolnie. Zostalem obrazony rowniez , kiedy nazwales mnie dawca narzadow i podeszles jak wiekszosc w polsce ludzi do motocyklistow w taki sposob ze to ****** , ktorzy potrafia tylko warczec i odkrecac manete na maksa . Ja akurat do tej grupy nie naleze, i tej wyspy bym w taki sposob nie zwiedzal, tylko spokojnie .Ale swoimi slowami piszac juz dawca, lekko podniosles mi cisnienie

AdminForum
Administrator
AdminForum
# Napisano: 16 Gru 2014 10:41
Odpowiedz 


Dla tych którzy zapomnieli: http://www.bornholm.modos.pl/forum/3_25_0.html

_______________________
Pozdrawiam :: Kontakt

Twoja wypowiedź
Pogrubienie  Kursywa  Podkreślenie  Wstaw zdjęcie  Wstaw link  Film z YouTube  Zmień kolor tekstu  :) ;) :up: :down: :confused :cool: :mad: :sad: :shame: :smirk: :tongue: 

Przykład: klikając ikonkę: Pogrubienie w okienku powyżej pojawią się znaczniki: [b][/b], pisząc: [b]bornholm[/b] uzyskasz wynik bornholm.

» Użytkownik: 
» Hasło: 

Możesz wpisać swoje imię lub nick w polu "Użytkownik" bez podawania Hasła, wtedy wprowadzone imię lub nick wyświetli się przy Twojej wiadomości. Pamiętaj aby podpisywać swoje wypowiedzi, nie pozostawaj Anonimowy.
 

© 2004-2018 www.bornholm.modos.pl | Powered by miniBB | Cookies

Kontakt z nami

Bornholm - Powrót do strony głównej