Chorwacja kwatery
Bornholm forum Bornholm forum Bornholm forum
Powrót do BORNHOLM-OK.pl [strona główna]
 | Forum | Rejestracja | Odpowiedz | Szukaj | Stat |
Bilety promowe Noclegi na Bornholmie Domy wakacyjne, hotele

Forum / Bornholm / ANKIETA o BORNHOLMIE
Autor Wiadomość
MroQ
Użytkownik
# Napisano: 15 Mar 2009 16:06
Odpowiedz 



Witam Jestem studentką Uniwersytetu łódzkiego na kierunku Turystyka i Rekreacja i piszę pracę dyplomową na temat wyspy Bornholm. Proszę o pomoc w wypełnieniu poniższego kwestionariusza tych, którzy odwiedzili wyspę ! Ankieta jest anonimowa. Dziękuję!!

Ponieżej znajduje się link:
> http://www.ankietka.pl/survey/show/id/18256/bornholm.html

Pozdrawiam

DEDE
# Napisano: 17 Mar 2009 07:43
Odpowiedz 


Witam
Miałem chęć wypełnić tą ankietę ale....
Pytania w niej zawarte dotyczą głównie Ronne, które jest najczęściej szybko po przypłynięciu i ewentualnych zakupach w Kvickly, i wizycie w biurze info turystycznej opuszczane przez wczasowiczów. Wydaje mi się że zdecydowana większość ludzi jako cel wypoczynku wybiera nico przyjemniejsze miejsca wyspy. Ja odwiedziłem wyspę 2 razy ale nie miałbym chęci wypoczywać w pobliżu lub samym Ronne z całym dla tego miejsca szacunkiem A może się mylę i są osoby które jako cel wybrały właśnie stolicę tej urokliwej wysepki.
MroQ - może jednak warto trochę zmodyfikować tą ankietę?
Pozdrawiam

Anonimowy
# Napisano: 17 Mar 2009 22:15
Odpowiedz 


Ja ankietę wypełniłem trochę na siłę i zgadzam się z opinią DEDE.

Anonimowy
# Napisano: 22 Mar 2009 22:00
Odpowiedz 


glupia ta ankieta

pomorzanka
Użytkownik
# Napisano: 6 Kwi 2009 15:22
Odpowiedz 


Witam!
Jestem studentką Uniwersytetu Szczecinskiego i zwracam się do Państwa z prośbą o wypełnienie w wolnej chwili ankiety dotyczącej form spędzania wolnego czasu na terenie wyspy Bornholm oraz jej atrakcyjności geoturystycznej.
Jednocześnie informuję, iż ankieta jest anonimowa, a jej wyniki posłużą wyłącznie do napisania pracy magisterskiej.