Chorwacja kwatery
Powrót do bornholm.modos.pl [strona główna]
Powrót do bornholm.modos.pl [strona główna]
 | Forum | Rejestracja | Odpowiedz | Szukaj | Stat | | Wybrane tematy: Promy na Bornholm
Bilety promowe Noclegi na Bornholmie Domy wakacyjne, hotele

Forum o Bornholmie / Bornholm / Witam i o koszty pytam;-)
Autor Wiadomość
agatKa
Użytkownik
# Napisano: 26 Cze 2005 14:52
Odpowiedz 


Mam takie pytanko, planuje wybrac sie na wyspe tak okolo polowy sierpnia...zabieram rower, namiot... chce plynac z Kolobrzegu, czy ktos sie orientuje ile funduszy powinnam odlozyc orientacyjnie...czasem zywie sie powietrzem wiec chodzi mi glownie o jakies koszty na atrakcje turystyczne i pola namiotowe, no i co z pogoda, czy tam jest chlodno w sierpniu!?...aha...jesli ktos sie tez w tym czasie wybiera, no to zapraszam do konwersacji, bo jak na razie jade az ja i moja kumpela...pozdrawiam

Anonimowy
# Napisano: 26 Cze 2005 15:13
Odpowiedz 


Jesli na tydzien + spanko na campingach + czesc jedzonka z kraju + zakupy np. w NETTO/SPAR + drobna pamiatka + atrakcje (tez drobne) to musicie miec ok. 1300 zl

chlodno w sierpniu!?...aha...jesli ktos sie tez w tym czasie wybiera, no to zapraszam
Niestety jade w lipcu

Anonimowy
# Napisano: 26 Cze 2005 20:49
Odpowiedz 


Pewnie w sierpniu na Campingach ceny nieco „pójdą” w dół. Musicie liczyć, że opłaty na campingach pobierane są i za osobę i za namiot, dodatkowo na pierwszym campingu musicie wykupić Camping Pass ok. 80 DKK (chyba). Ze stałych opłat wymienić należy jeszcze ciepłą wodę w natryskach – też to różnie wygląda – na jednych campingach jest to w formie monet wrzucanych w kabinach prysznicowych, coś jak w starych budkach telefonicznych – wrzuć monetę a ja puszczę Ci ciepłą wodę , na innych wykupujesz po prostu w recepcji magnetyczną kartę, gdzie masz kredyt do zużycia na ciepłą wodę. Zimna woda jest gratis!

Możecie spać na farmach, tanich polach namiotowych. Ale nie polecam. Po pierwsze słaby standard, a po drugie z nieciekawymi lokalizacjami.

Co do pogody to ponoć i we wrześniu jest super słoneczna.

Co do promu to wiadomo – z rowerami 130 PLN w jedną stronę / osobę.

Wyżywienie – uwaga na świeże pieczywo, które jest bardzo drogie, najlepiej kupować paczkowany chleb w supermarketach. Kuchnie na campingach są super zaopatrzone. Biorąc ten fakt pod uwagę opłaca się kupować w supermarketach „gotowe jedzenie”, najczęściej w puszkach. Wrzucasz do menażki, podgrzewasz i gotowe – tanio i smacznie. Uwaga też na wędzarnie – strasznie droga jest w Nexo, ja polecam wędzarnie w Hasle, a wiadomo rybki musicie skosztować – porcja chyba ok. 80 DKK.

Bilety do atrakcji turystycznych – latarnie, kościoły, małe muzea ok. 5 – 15 DKK.

Jeśli czasem żywisz się powietrzem to pewnie też nie wzgardzisz darmowymi owocami prosto z przydrożnych drzew, które można śmiało zrywać, robiąc sobie przy okazji krótką przerwę.

Ufffff, jeśli będziesz miała jeszcze pytania to pisz śmiało, postaram się pomóc.

Ja tam byłem śledzia jadłem i piwo piłem, wyspę polecam, miłego pobytu życzę i pozdrawiam.

agatKa
Użytkownik
# Napisano: 26 Cze 2005 23:07
Odpowiedz 


Anonimowy
Serdecznie dziękuję, za jakże cenne wskazówki...im bliżej wyjazdu, tym pewnie pytań więcej, więc się odezwę póki co "badam teren" po omacku, no i odkładam/ zróżnycm skutkiem/ fundusze, ale psychicznie jestem nastawiona, że jadę, tym razem musi dojść do realizacji!:-]
Pozdrowienia z Pyrlandii.

Dak
# Napisano: 27 Cze 2005 05:54
Odpowiedz 


Cześć
Ja wybieram sie z moją drugą połówką w sierpniu, a dokładnie chciałbym gdzieś na początku (4,5,6,7???) i na jak najdłużej. Obecnie jestem na tym samym etapie co Ty, więc się nie martw, nie jesteś sama. Myslałem o jakiejś kwaterce, ale pewnie skończy sie na campingach i namiocie. Do tego jeszcze szalony pomysł wypożyczenia rowerów na miejscu - bo nie chce mi się ich wieźć pociągiem przez całą Polskę i uff! Ale jadę i koniec! Pozdrawiam.

Anonimowy
# Napisano: 27 Cze 2005 15:00
Odpowiedz 


Do tego jeszcze szalony pomysł wypożyczenia rowerów na miejscu - bo nie chce mi się ich wieźć pociągiem przez całą Polskę

Jesli nie szkoda Ci kasy to wypozyczaj... Ale na tydzien wyjdzie Cie to ok. 100 - 150 PLN / osobe / tydzien

Twoja wypowiedź
Pogrubienie  Kursywa  Podkreślenie  Wstaw zdjęcie  Wstaw link  Film z YouTube  Zmień kolor tekstu  :) ;) :up: :down: :confused :cool: :mad: :sad: :shame: :smirk: :tongue: 

Przykład: klikając ikonkę: Pogrubienie w okienku powyżej pojawią się znaczniki: [b][/b], pisząc: [b]bornholm[/b] uzyskasz wynik bornholm.

» Użytkownik: 
» Hasło: 

Możesz wpisać swoje imię lub nick w polu "Użytkownik" bez podawania Hasła, wtedy wprowadzone imię lub nick wyświetli się przy Twojej wiadomości. Pamiętaj aby podpisywać swoje wypowiedzi, nie pozostawaj Anonimowy.
 

© 2004-2018 www.bornholm.modos.pl | Powered by miniBB | Nota prawna | Cookies

Kontakt z nami

Bornholm - Powrót do strony głównej