Chorwacja kwatery
Bornholm forum Bornholm forum Bornholm forum
Powrót do BORNHOLM-OK.pl [strona główna]
 | Forum | Rejestracja | Odpowiedz | Szukaj | Stat |
Bilety promowe Noclegi na Bornholmie Domy wakacyjne, hotele

Forum / Bornholm / wakacje na Borholmie
Autor Wiadomość
krystex
# Napisano: 8 Cze 2009 20:57
Odpowiedz 


witam wszstkich,

szukjam pomocy . Mam zamiar spędzić tydzień z czterosoobową rodziną na Borholmie . Co możeci mi polecić ?. Jakie miasto mogę wybrać ? Chodzi o wynajęcie domku niedaleko plaży czy jechać na własną ręke czy też przez firmy oferujac e kwatery
Przyznaję się jestem w tej sprawie zielony.

dzięki za pomoc

Anonimowy
# Napisano: 9 Cze 2009 22:38
Odpowiedz 


To ja poproszę ten sam zestaw + jeszcze niech ktoś za mnie wszystko pozałatwia i ułoży mi plan pobytu !!!

Marek

ewelinka8885
Użytkownik
# Napisano: 9 Cze 2009 22:48
Odpowiedz 


Ale powiało ironią... po to jest forum żeby zapytać...;/

Anonimowy
# Napisano: 9 Cze 2009 22:57
Odpowiedz 


Większość for ocieka lenistwem. Tutaj jest jeszcze w miarę tolerancyjnie z tego co widzę. Forum jest miejscem wymiany informacji i poglądów oraz miejscem gdzie prowadzi się konstruktywne dyskusje.

Sam wybieram się na Bornholm i tylko z tego forum zaczerpnąłem tyle informacji, że pytać nie ma potrzeby dalej... Wystarczy wykazać jedynie odrobinę chęci i informacje same się ujawnią

Marek

Anonimowy
# Napisano: 12 Cze 2009 18:59
Odpowiedz 


Mam pytanie, czy decydując się na nocleg na tanich polach jest możliwość zaparkowania samochodu, i jeśli tak, ile to kosztuje? Kalkulujemy koszty dla 2 dorosłych osób i zastanawiamy się, czy sakwy, czy auto... Będziemy wdzięczni za odpowiedź

Red
# Napisano: 16 Cze 2009 14:04
Odpowiedz 


Witam.