FORUM  •  GALERIA  •  KONTAKT

START / Noclegi / Noclegi na Bornholmie


Dokument: Tour Operator - Regulamin | Warto wiedzieć o domkach letniskowych | Ważne informacje

Ważne informacje

Uwaga: rezerwując poprzez naszą stronę internetową lub infolinię nie ponosisz opłaty rezerwacyjnej.

Bornholm.modos.pl - najlepszy polski serwis internetowy o Bornholmie. Gwarancja dobrej ceny i fachowej obsługi.

Przyjazd

W dniu przyjazdu do domków letniskowych, prosimy o odczytanie stanu licznika prądu i zapisanie stanu na rachunku konsumpcyjnym. W dniu odjazdu prosimy o ponowne odczytanie stanu licznika. Prosimy o załączenie pieniędzy w kopercie za zużycie prądu i dostarczenie ich w dniu odjazdu do Q8 wraz z kluczami.

Na planie domku letniskowego, który to jest załączony do umowy najmu, jest zaznaczona lokalizacja licznika prądu.

Personel będzie sprawdzał stan domków letniskowych. Jeśli będą mieli Państwo zastrzeżenia do stanu czystości najmowanego domku, uprzejmie prosimy o skontaktowanie się z nami w dniu przybycia (jeżeli przyjazd Państwa nastąpi po godzinach urzędowania biura, prosimy o zgłoszenie zastrzeżeń następnego dnia rano).

Czystość

Jest oczywistym, iż pozostaje duża ilość odpadów w momencie opuszczania domku letniskowego. Dlatego też, uprzejmie prosimy, aby upewnić się, iż domek jest opróżniony ze śmieci -również pojemnik na odpady - przed przybyciem kolejnych gości. W pobliżu supermarketów i przy większości sklepów spożywczych znajdują się kubły na śmieci do selekcjonowania odpadów na szkło / butelki oraz papier.

Kwiaty

W kilku domkach wczasowych znajdują się kwiaty doniczkowe, wewnątrz i na zewnątrz domku. Aby kwiaty mogły cieszyć również następnych gości, uprzejmie uprasza się o regularne podlewanie kwiatów.

Drewno opałowe

Drewno opałowe do piecyków nie jest wliczone w cenę. Do większości domów zakup drewna opałowego możliwy jest w stoiskach wzdłuż dróg, informacji DIY czy na stacjach benzynowych.

Grillowanie

Po grillowaniu, prosimy aby mieć świadomość iż popiół nie może być wyrzucany bezpośrednio na ziemię.

Proszę również pamiętać, aby oczyścić grill przed wyjazdem. Chcielibyśmy poradzić, że łatwiej będzie oczyścić ruszt, jeśli pozostawią go Państwo na całą noc na trawniku przed oczyszczeniem rusztu. Jeśli nie posiadają Państwo drucianej szczotki do czyszczenia, zamiast tego można użyć zgniecionej folii (aluminiowej).

Łazienka

Jeżeli wystąpią jakiekolwiek problemy z odpływem wody w kabinie prysznicowej można usunąć kratkę ściekową i sprawdzić czy nie występują jakieś zanieczyszczenia typu: włosy. Proszę usunąć włosy i sprawdzić ponownie czy odpływ został oczyszczony. Proszę postąpić w taki sam sposób na wypadek problemów z umywalką. Jeżeli nie można spłukiwać toalety prosimy o kontakt z nami.

Jeżeli kabina prysznicowa posiada zasłony, uprasza się, aby każdorazowo zasłaniać je w czasie kąpieli. Zapobiega to brzydkim zapachom oraz powstawaniu plam wilgoci. Ogromnie pomocne z Państwa strony byłoby wycieranie płytek po każdej kąpieli, w celu zapobiegania osadzaniu się kamienia kredowego. Prosimy również o otwieranie okna po każdej kąpieli, aby ograniczyć ilość wilgoci.

Kuchnia

Proszę pamiętać, że właściciel domku jest w stanie utrzymać domek na dobrym poziomie tylko z Państwa pomocą. Każdy Najemca powinien poczuwać się do obowiązku, aby dbać o domek i utrzymywać go w czystości.

W dniu wyjazdu, uprzejmie prosimy o usunięcie jedzenia i napojów z lodówki oraz szafek kuchennych, tak aby szafki były czyste i wysprzątane przed przybyciem kolejnych gości.

Uprasza się o pozostawienie lodówki wyłączonej i otwartej.

Woda

Większość domków wyposażona jest w 30 litrowy zbiornik ciepłej wody. Zalecamy, aby uzgodnić czas kąpieli, jeżeli kilka osób będzie chciało skorzystać z kąpieli.

Jeżeli nie ma ciepłej wody należy sprawdzić czy zbiornik ciepłej wody jest włączony, zarówno zbiornik jak i gniazdko na ścianie. Jeżeli nadal nie ma ciepłej wody należy wymienić bezpieczniki. Jeżeli te czynności nie odnoszą skutku prosimy o kontakt z nami.

Jeżeli zmywarka do naczyń lub pralka nie działają, proszę sprawdzić czy kurek pod zlewozmywakiem nie jest zakręcony; jeśli tak - należy go otworzyć i urządzenia powinny działać.

Okna i drzwi

Większość domków jest chroniona przed włamywaczami, dlatego też należy podciągnąć klamkę przed zamknięciem i otwarciem drzwi. Zawsze proszę się upewnić czy domek jest zamknięty, gdy Państwo wychodzą.

Problemy

W sytuacjach awaryjnych dotyczących najmu, poza godzinami otwarcia biura, mogą Państwo dzwonić do służb ratowniczych na nr 40 34 32 40. Jeżeli nie jest to sytuacja awaryjna, uprzejmie prosimy aby dzwonić godzinach urzędowania biura.

Godziny otwarcia - zakładka "kontakt".

Z przyjemnością pomożemy Państwu i w trybie natychmiastowym zajmiemy się powstałym problemem.

Sprzątanie

Zapraszamy do przekazania obowiązku sprzątania końcowego personelowi sprzątającemu, aby w zamian za to móc korzystać z ostatniego dnia wakacji. Jednak należy pamiętać, że jeśli zdecydują się Państwo na takie rozwiązanie należy poinformować nas, nie później niż 3 dni przed wyjazdem. Cena zamawianego sprzątania końcowego jest podana w koronach duńskich DKK lub EUR.

W torebce na klucze znajdą Państwo listę, którą można potraktować jako przewodnik jak posprzątać domek.

Prosimy o pozostawienie domku w takim stanie, w jakim chcieliby Państwo go zastać.

Jeśli nasz pracownik nie zastanie domku po sprzątaniu końcowym, w stanie zadowalającym otrzymają Państwo rachunek za nie zamówioną usługę sprzątania końcowego (cena sprzątania końcowego + 50 kr ).

Po umyciu podłogi, prosimy o pozostawienie ścierki do podłogi na wiadrze lub na suszarce, aby mogła się wysuszyć. Uniknie się przez to nieprzyjemnego zapachu, jaki mogliby odczuć kolejni goście.

Zasilanie elektryczne

W czasie Państwa pobytu może zdarzyć się, iż będzie konieczna wymiana bezpieczników. Proszę pamiętać o różnicach w wielkości amperów w bezpiecznikach.

Zazwyczaj w domkach są nowe bezpieczniki do wymiany; jeśli jednak będą musieli Państwo zakupić nowe, prosimy wziąć paragon, abyśmy mogli zwrócić Państwu pieniądze.

Jeżeli nastąpi całkowite odcięcie prądu, może być to spowodowane wyłączeniem głównego bezpiecznika (HF). Aby włączyć go ponownie należy ustawić w pozycji "I".

Jeżeli wyłączy się ponownie, należy skontaktować się z nami.

Jeżeli podczas Państwa pobytu wystąpią burze, prosimy o odłączenie z gniazdek telewizorów i innych urządzeń elektrycznych do czasu, aż nie minie burza.

Anteny TV - Radio - Satelita

W większości domków letniskowych są anteny satelitarne, jednak różnią się one od siebie, dlatego prosimy najpierw - o ile jest udostępniona - o przeczytanie instrukcji obsługi.

Kanały TV satelitarnej zainstalowane są zwykle na jednym z kanałów telewizji. Jeżeli używają Państwo anteny satelitarnej prosimy pamiętać, aby włączyć zarówno telewizor jak i nadajnik TV satelitarnej. Wtedy można dopiero szukać na którym programie jest zainstalowana telewizja satelitarna.

Gdy zostanie ustalony kanał, proszę używać pilota od TV satelitarnej, aby zmieniać programy. Wszystkie znajdują się na tym samym kanale telewizora.

Uprasza się, aby nie ustawiać programów telewizyjnych i telewizji satelitarnej; są one ustawione przez profesjonalistów lub przez właścicieli. Ręczne użytkowanie mogłoby wywołać usterki, gdy kolejni goście wprowadzą się do domku. Jeżeli nadal pojawiałaby by się problemy z użytkowaniem TV satelitarnej, prosimy o kontakt z nami.

Zniszczenia

Najemca jest odpowiedzialny za wszelkie rzeczy przynależne do wynajmowanego domku. Na wypadek zniszczeń domku lub uszkodzeń mebli Najemca jest zobowiązany, aby skontaktować się z nami w trybie natychmiastowym. Wtedy to my będziemy w stanie pomóc Najemcy w określonych sytuacjach.

Jeżeli natomiast odkryjemy uszkodzenia czy zniszczenia po wyjeździe Najemcy, wtedy Najemca będzie obarczony kosztami.

Prosimy również zapoznać się z warunkami najmu w folderze informacyjnym dotyczących pokrycia ubezpieczenia.

Wyjazd

W dniu wyjazdu prosimy opuszczać domki najpóźniej o godzinie 10:00 rano. W dniu wyjazdu prosimy także spisać licznik elektryczny i zapisać stan na rachunku konsumpcyjnym. Prosimy o sprawdzenie czy drzwi i okna są pozamykane.

Rachunek konsumpcyjny wraz z kluczami należy dostarczyć na miejsce wydawania kluczy.


Informacja telefoniczna: 65 526 20 88.